Kun dem som har brukerrettighet Brukeradministrator vil finne denne modulen under Systeminstillinger. 


Dersom du har tilgang vil du finne den slik som på bildet, der det står Brukertilgang i midten på bildet under. 



Du finner en oversikt over type rettigheter og hva de ulike rettighetene gir tilgang til. 

Den finner dere i boksen som heter Rettigheter.


For å opprette en ny bruker, går dere inn i boksen som heter Bruker. 

Oppe i høyre hjørnet finner dere en knapp som heter Opprett ny bruker. Der kan dere legge inn navn på bruker, e-post, tlf, tittel, avdeling og team. Deretter velger dere type rettighet ny bruker skal ha.


Type rettighet står beskrevet under + ny rettighet. Basis tilgang gir "normal tilgang" til systemet.


Lykke til  :)