Kun dem som har brukerrettighet Brukeradministrator vil finne denne modulen under Systeminstillinger.
Dersom du har tilgang vil du finne den slik som på bildet, der det står Brukertilgang i midten på bildet under.

Du finner en oversikt over type rettigheter og hva de ulike rettighetene gir tilgang til.
Den finner dere i boksen som heter Rettigheter.

For å opprette en ny bruker, går dere inn i boksen som heter Bruker.
Oppe i høyre hjørnet finner dere en knapp som heter Opprett ny bruker. Der kan dere legge inn navn på bruker, e-post, tlf, tittel, avdeling og team. Deretter velger dere type rettighet ny bruker skal ha.

Type rettighet står beskrevet under + ny rettighet. Basis tilgang gir "normal tilgang" til systemet.

Lykke til :)