Under Brukerinstilllinger finner man Varslingssenter

Under Varslinger kan man velge å få varsel enten i bjellen eller på E-post.
Man har ulike valg og kan krysse av for alle de man ønsker. Man kan velge å få varsel enten på bjellen i Cubit eller på epost, du kan også velge å få begge deler.
