Brukertilgang

Du får tilgang til Cubit ved å ta kontakt med din leder. Lederen vil sørge for at en med brukeradministrator rettighet gi deg tilgang. 


Personen som gir deg tilgang trenger opplysninger som:

  • Fornavn og etternavn
  • Din jobb e-postadresse
  • Hvilken avdeling du hører til
  • Team/gruppe (om dere har)
  • Hva slags rettigheter du skal ha i din rolle


NB! For dere som jobber i El-virksomheter så er det Det lokale elektrisitetstilsyn, DLE, som kan gi tilgang.



Pålogging til Cubit

Brukernavn

Samme e-postadresse som du har gitt til din leder for tilgang.


Passord

Har du fått tildelt passord, så logger du deg på med det. Har du ikke fått passord, trykker du på "Jeg har glemt passord". Da får du en e-post med en gjennopprettingslenke. Da kan du selv velge hvilket passord du vil bruke.


Endring av passord

Bruk samme metode som over, det vil si trykk på "Jeg har glemt passord".



Ta kontakt med support på Chat så hjelper vi deg hvis du får utfordringer å logge deg på.