Når melding om nytt ildsted er sendt til Cubit, vil du får varsel i "Varselsenter". Du kan åpne og behandle saken herifra, eller så kan du åpne meldingen via "Saksbehandling".
La oss se på begge.
Åpne via Saksbehandling (Anbefalt)
I "Saksbehandling" vil du blant annet finne ulike type søknader/meldinger som ligger til behandling. Det er egen boks for "Nytt ildsted:".
- Gå til "Saksbehandling, og velg "Nytt ildsted" i "Fyringsanlegg".

- Velg en sak under "Melding om nytt ildsted" for å behandle den.

- Gå gjennom informasjonen og trykk på "Ferdigstill melding".

Åpne fra Varselsenter
Det har kommet en varsel i "Varselsenter", du ser dette med rød sirkel med tall i. I dette eksemplet er det 1 varsel.
- Trykk på "Varselsenter".

- Velg "Ny søknad" varselet fra listen.

- Du har nå åpnet søknaden direkte via varselsenteret. Kontroller at meldingen gjelder "Melding om nytt ildsted i eksisterende bolig".
- Gå gjennom informasjonen og trykk på "Ferdigstill melding".
| Merk! I varselsenteret viser det ikke hva slags type søknad det er snakk om. Du må trykke deg inn på søknaden for å se. |