Vanlig spørsmål (FAQ) - oversikt
- Hvor kan jeg legge inn anmerkning på tilsynsskjemaet?
- Hva slags funksjon har elektronisk kommunikasjon under dokumentmottaker?
Hvor kan jeg legge inn anmerkning på tilsynsskjemaet?
For å kunne legge til anmerkning på tilsynsskjemaet, må dette være satt opp hos dere. Det betyr at hvis den ikke er synlig eller tilgjengelig, ta kontakt med ansvarlig hos dere som har "Sjekklisteadministrator", slik at personen kan settes dette opp i Cubit tilsyn.
Om anmerkning er tilgjengelig, er den enten på kategori nivå eller på svaralternativ. Det vises med en tydelig knapp - "Legg til anmerkning".
Brukerbeskrivelser som tar for seg temaet opprettelse og redigering av sjekklister ligger i kategorien "09 | Systeminnstillinger". Anmerkning kan legges til i kategori nivå eller under svaralternativ på et spørsmål.
Hva slags funksjon har elektronisk kommunikasjon under dokumentmottaker?
Elektronisk kommunikasjon under dokumentmottaker gjelder kun hvis utsendelsene i saksgangen er merket som "Primærkanal".
- Hvis elektronisk kommunikasjon er slått "På", vil systemet først prøve å sende e-post, og deretter brev om e-post ikke er registrert på mottaker.
- Hvis elektronisk kommunikasjon er "Av", vil den hoppe over e-post og sende kun brev til mottaker.
Det betyr også at hvis det er valgt e-post, SvarUt eller SMS i et steg i saksgangen, spiller innstillingen for Elektronisk kommunikasjon ingen rolle.
*Primærkanal - systemet prøver alltid først å sende en e-post deretter brev. Om dokumentmottaker ikke har e-postadresse får mottaker brev i posten.