Når melding om fjernet ildsted er sendt til Cubit, vil du får varsel i "Varselsenter". Du kan åpne og behandle saken herifra, eller så kan du åpne meldingen via "Saksbehandling".
La oss se på begge:
Åpne via Saksbehandling (Anbefalt)
I "Saksbehandling" vil du blant annet finne ulike type søknader/meldinger som ligger til behandling. Det er egen boks for "Fjernet ildsted:".
- Gå til "Saksbehandling, og velg "Fjernet ildsted" i "Fyringsanlegg".

- Velg en sak under "Fjernet ildsted" for å behandle den.

- Kontroller informasjon og trykk på "Ferdigstill melding". I de tilfeller du trenger å annullere trykker du på "Annuller".

- Du har nå bekreftet fjerningen av ildstedet, og den er nå borte fra bruksenheten. Søker du opp bruksenheten, vil det stå notert i historikken/loggen.

Åpne fra Varselsenter
Det har kommet en varsel i "Varselsenter", du ser dette med rød sirkel med tall i. I dette eksemplet er det 1 varsel.
- Trykk på "Varselsenter".

- Velg "Ny melding" varselet fra listen

- Kontroller informasjon og trykk på "Ferdigstill melding". I de tilfeller du trenger å annullere trykker du på "Annuller".

- Du har nå bekreftet fjerningen av ildstedet, og den er nå borte fra bruksenheten. Søker du opp bruksenheten, vil det stå notert historikken/loggen.
