Vi skal her se på hvor du kan finne melding om fjerning av oljetank saker, og behandling av meldingen.
Åpne saken
Når innbygger har sendt inn "Melding om fjerning av oljetank" vil dere motta varsel i Cubit i "Varselsenteret". Du kan enten åpne saken direkte via "Varselsenteret" eller "Saksbehandling" siden. La oss se på begge metodene.
Varselsenteret
Ulempen å åpne her er at du vet ikke hva slags sak/meldingen det er før du har trykket på den.
Slik åpner du saken via "Varselsenteret":
- Trykk på "Varselsenteret".
- Deretter trykk på varselet "Ny melding".

- Saken/meldingen vil åpne direkte herifra.
Saksbehandling
Slik åpner du via "Saksbehandling":
- Gå til "Saksbehandling".

- Trykk på "Sanering" i feltet "Oljetanker".

- Trykk deretter på saken du skal se på under "Melding om fjernet oljetank".

Behandle saken
Slik ser saksiden/meldingen ut. Du har følgende muligheter:
- Ferdigstill melding
- Annullere
