Fra fanen kommunikasjon inne på et tilsyn kan du sende e-post, SMS og brev til kunden, og i tillegg registrere samtaler.
Vi skal se på utsending av nytt brev.

Slik gjør du:
- Gå til fanen "Kommunikasjon".
- Trykk på "Nytt brev".
- Legg til mottaker(ere).
- Fyll inn informasjon i feltene "Tittel" og tekst feltet.
- Trykk eventuelt på "Forhåndsvisning" for å se på brevet før utsending.
- Trykk på "Send brev".
Brevet vil legge seg som vanlig i kommunikasjon, men IKKE saksgang da dette ikke er et saksdokument.
Du vil kunne åpne det fra kommunikasjon på akkurat samme måte som andre kommunikasjonselementer.
| Mottaker - om det er ingen mottaker på lista så er fordi det mangler dokumentmottaker/dokumentmottaker uten adresse definert. Legg til dokumentmottaker(ere) under fanen "Anleggskontroll". |
"Nytt brev" bruker eksisterende mal for andre saksdokumenter som du finner i systeminnstillinger.

Bilde: Viser et eksempel på utfylt brev.

Bildet viser informasjon som flettet inn i fra brevmal som navn, adresse, saksummer etc, og hvor tekst fra tittel og editor legger seg i brevet.