Et notat er ment til å brukes til saksbehandling. Dette notatet kan du også pinne som sikrer enklere saksbehandling mellom brukere. Du vil finne "Notat" som en egen fane inne på et tilsyn eller en sak.

Legg til notater
For å lage et nytt notat går du til fanen "Notater" og trykker på knappen "Nytt notat".

Noter det du måtte ønske, og når du er ferdig, trykk "Lagre". Du kan også avbryte det som er gjort, trykk dermed "Avbryt".
Når du lagrer notatet vil de legge seg kronologisk under "Notat" fanen.

Bilde: Viser to notater på listen i kronologisk rekkefølge.
Endre og slette notat
For å gjøre endringer eller slette notat, trykker du på "Endre" knappen.

Om du gjør endringer, må du huske å trykke på "Lagre". Eller bruk "Slett" om du ønsker å slette notaten.
